tisdag 21 juli 2009

En massa awarder.

Här börjar semestern närma sig sitt slut. Fast jag skall inte klaga. Jag skall bara jobba två och halv vecka sedan skall jag vara ledig igen i två veckor. Det är dags för linnea att skolas in på dagis. Det skall bli spännande. Tänk att våran Lilla tjej har blivit så stor och skall börja på dagis.

Jag har gjort klart tre saker men tänkte vänta med att vissa dem så de når fram till sinna ägare först. Men jag har fått en massa awarder. Ett stort tackk till alla er. Man blir så glad av att få dem.

De två första har jag fått av Supermillis.




Dessa två har jag fått av Supermillis, Lena B E, och Lena


Själklart vill jag ge de tillbaka till er tre. Sedan vill jag ge dem till alla ni som alltid besöker min blogg och lämnar så goa kommentarer. TACK!
Kram

5 kommentarer:

Lene sa...

Ja min vän då finns dessa att hämta i min blogg också!
Det är ju så att de som förtjäner dem får flera stycken, så är det ju med dig min vän!
Ha en härlig dag!
Kram lene

Lena sa...

Grattis till alla adwarder. Du är då verkligen vär dom, så fina saker som du gör.Ha en fortsatt bra semester. Kram Lena

Lena B E sa...

GRATTIS till alla awarderna! Ha en fortsatt fin semester och lycka till sen när dottern ska inskolas!!
Kramar från Lena

Petra sa...

Tack snälla Erica för jättefin KAOS. Kanonfint kort du gjort. Och tack för den trevliga gåvan. Du är verkligen en observant tjej. Det var mycket välkommet eftersom det är något jag saknar i min stämpelsamling.
Mångar kramar och ha en bra kväll.
Petra

Lena B E sa...

Hej min vän! Du har 2 awarder till att hämta i min blogg. Kramar från Lena