fredag 16 januari 2009

Teknik/tema tävling #1, StampARTic

Idag kom det ett paket på posten. Det var mina nya stämplar från Whiff of joy. Vad glad jag blev, trodde inte de skulle komma så fort. Så nu får helgens aktiviteter ändras till pyssel istället :)

Årets första teknik/tema tävling hos StampARTic var att göra ett shaker kort. Verkade kul tyckte jag då jag aldrig gjort det. Är inne i en period att pröva nya saker nu tror jag.

Det var kul men det var lite svårt. Det första blev inte alls som jag tänkt mig så försök två får bli mitt bidrag till tävlingen. Ett alla hjärtans dag kort blev det.

Här är kortet i sin helhet.

En närbild på det som är i kortet, glitterpulver och två olika sorters hjärtan.

Denna gången blev det en bild på baksidan också.

Ni får alla ha en underbar helg. Lämna gärna ett litet spår innan ni går vidare!

Kram

13 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fint kort, helt perfekt!
//Malin

Petra sa...

Oh, vilket jättegulligt kort. Kanonfint. Har du köpt Whiff of joy stämplarna direkt i från Tyskland? Har tänkt beställa många gånger men fått för mej att det kan vara krångligt från utlandet!
Kram igen.
Petra

Lena sa...

Det här var verkligen ett läckert kort du gjort. Visst är det roligt pröva på nya saker. Lite utmaningar måste man ha. Ha en trevlig helg med dina nya stämplar. Kram

Lene sa...

Men så snyggt det är!!!!
Undrar också om stämplarna?
Vore kul med lite annat än det vanliga!
Ha en underbar helg vännen!
Kram Lene

Anonym sa...

Kjempe flott kort og farger.

Unknown sa...

åå så nydelig kort!!! Herlige farger og lekkert pyntet!!!
Takk for at du deltar!

klem,
Jorunn

CraftyC sa...

A gorgeous card and great image!
Clairex

Anonym sa...

Så ljuvligt sött kort.

kram

Anonym sa...

Kanonfint kort, helt perfekt!!!!
det verkar roligt med alla dessa tekniker ska kanske prova ett sådant när pyssellusten återvänder!!!!!!
Ha en bra helg!!!!
Therése

Anonym sa...

Åh vilket fint kort, glittrigt och fint!

Anonym sa...

WOW WOW WOW vilket kort Erica det är nog det finaste kortet jag har sett hos dig som Malin säger helt PERFEKT:) Du har verkligen lyckas med detta på alla sätt:)TACK SNÄLLA GOA du för alla fina gulliga kommentarer hos mig är så GLAD OCH TACKSAM:) John blund har hälsat på lite nu så jag har lite ork i dag så det kommer sig:) Alla backar små som man säger:) Ha en underbar söndag och sköt om dig, kramis i massor från lilla Inger

Chris_P sa...

Superfint kort!!! Tack för inspirationen

Anonym sa...

Åh, vilket snyggt shakerkort! Gillar massor!!! Har tänkt prova att göra ett nån gång också men de ser komplicerade ut.

TACK för kommentaren hos mig, det värmer!
Kram Susanne