söndag 11 januari 2009

Award

Jag har inget alster att visa idag. Däremot har jag fått en award av Therése. Blev jätte glad när jag fick den. Tack så jätte mycket Therése.


Reglerna är följande:“The award should be distributed with care. Everybody who’s getting the award, should give it forward to only one person, whom you think he/she is doing great work. It doesn’t matter if you like the creative style, or the coloration, or the imagination……..Please link the person from whom you’ve got the award and the person you’ll forward it.I wish you a lot of fun”

Självklart skulle jag vilja ge den tillbaka till Therése. Jag har funderat under helgen vem jag skall skicka den vidare till. Mitt val blev Inger, för att allt vackert hon skapar. Hon lämnar alltid så snälla och uppmuntrande kommentarer här hos mig. Hoppas jag kan inspirera henne att kämpa på även om det känns tungt ibland.

Ha en fortsatt trevlig söndag.

Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har något hos mig som väntar.
KRAMIZAR

Anonym sa...

Hej!
Grattis till awarden, jag kommer lägga till dig på min blogglista nu, du är en sådan flitig och trevlig besökare.

//Malin

Anonym sa...

ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIN AWARD måste vara så roligt att få när det bara är en person som man nominerar:) Å jag känner mig otroligt GLAD och hedrad ska du veta att du valt mig TACK SNÄLLA goa du vad du är snäll och rar:)
Jag ser på det hela så här att om man är en trevlig och god person så kommer det tillbaka till en. Så om du tycker att jag är det så är det bara för att du först har givet av dig själv och varit god mot mig så var stolt av dig själv för den du är Erica:)Ha en underbar måndag och vecka å sköt om dig, TACK SNÄLLA åter igen hälsningar & kramisar i massor från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Grattis, du gör alltid så mycket fint!

Petra sa...

Grattis till din fina award Erica.
Hos mej finns ytterligare lite godis till dej.
Vill förära dej denna award för din fina blogg och dina fantastiska kort och LO:s och för att jag tycker du är en väldigt trevlig bloggvän.
Du finns från och med nu också på min bloggvänslista.
Ha en skön tisdagkväll.
Kramar
Petra