söndag 14 oktober 2012

Oj vad tiden går

Hej,

Jag blev nästan chockade när jag gick in här idag och insåg hur längesedan det var som jag uppdaterade. Det har snart gott två år. Undrar om det är någon som ens kommer hit längre.

Eftersom jag inte har något pysselrum längre så scrapas det inte så mycket nu för tiden. Dock pågår mycket andra pyssel här hemma främst med mina två små prinsessor. Tänkte faktiskt börja blogga igen men det blir i en ny blogg. Så nu har jag flyttat hit.

Här kommer en uppdaterad bild på mina små godingar.

3 kommentarer:

Nina sa...

Kul att du är tillbaka =) Drar vidare till nya bloggen och kikar!
Kram Nina

Marie-Louise sa...

Vad roligt med et livstecken från dig! Och tack för din kommentar hos mig:-) Kram kram

Anneli sa...

Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
Ha en skön julhelg!!!!
Kram Anneli