fredag 1 maj 2009

Studentkort, awarder, tack mm

Vilken vecka det varit. Det har hänt massor. Den börjar med att i måndags fick jag reda på att jag fick bli Gäst-DT i juni hos Marit. Vad glad jag blev. Skall bli jätte kul och utmanade Tack Marit för denna chansen.

Sedan på måndag em ringer telefonen. Jag köpte några lotter förra veckan från en arbetskamrat. Hennes sons skola sålde dem för att samla in pengar. Och jag vann. En SPA dag på Stenungsbaden. Skall bli jätte skönt. Det är inte ofta jag vinner något :)

Detta underbara kortet landade i min brevlåda i onsdags. Tack Annelli, jag blev jätte glad.


Sedan har veckan gått åt till pyssla och förbereda lite. Min kompis dotter , Rebecca tog student igår och vi lånade ut vårt uterum till hennes student fest igår. Det var jätte kul men krävde lite förberedelser. Så alla ni sommer håller på att förbereda studenter, vilket jobb. Jag behövde bara stå för en liten del, hennes mamma gjorde det mesta men jag förstår om ni har att göra.

Ett student kort fick jag gjort till Rebecca också. Så här blev det.


Jag har även fått några awarder. Den här kommer från Anneli.


Och den här kommer från Jeanette


Tack så jätte mycket. Man blir alltid lika glad när man får dessa awarder. Nu vill jag ge dem alla snälla och goa människor som är här och lämnar så snälla och uppmuntrande kommentarer
Ni betyder massor.

Nu skall jag gå ut och njuta i solen.
Ni får alla ha en underbar helg!

Kram
Erica

14 kommentarer:

Lena sa...

Oj,oj Erica vilket fint studentkort du fått till. vilka detaljer, superfint. Det kortet du fått är väldigt fint det med. Ha en underbar helg med massor av solsken. Grattis till DT jobbet än en gång. Kram

Therése Ringström sa...

Grattis till DT-uppdraget, och SPA vinsten, det skulle jag verkligen behöva nu känner jag;0)
Vilket fint kort du fått:0)

Jag gillar verkligen vikningen på studentkortet, passar ju perfekt med Maja papperna!!

Ha en trevlig helg!!

Kram Therése

Suz sa...

Så fint student kort du gjort! Jag håller på med ett gäng. Men redan student? Vi har ju 1½ månad kvar ,som tur är säger jag som är mamma till en student,hua vad mycket det är att tänka på iaf när man har tjejer,balkänning,studentklänning,
partytält..puh jag är redan trött på det;0)Grattis till vinsten också
Kram och ha en skön helg//Suz

Anonym sa...

Hej, vilka underbara koert, jag bara älaksar studentkortet.
//Malin

Lene sa...

Åh så kul Erica! Grattis så jättemycket till Gäst DT uppdraget. Ska bli kul att se vad du skapar! Grattis också till SPA vinsten!
Studentkortet är så snyggt, jag älskar den vikningen då man kan göra så mycket med den!
Jättesnyggt kort du fått också1
Ha en fortsatt härlig helg!
Kram Lene

Petra sa...

Supersött kort du ficka av Anneli. Vilken turgumma du är, SPA.... vem skulle inte vilja vinna det. Låter helt underbart. GRATTIS!
Men du, vilket fint studentkort du gjort. Gillar iden med fotot på studenten som liten inuti kortet. Jättefint.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram
Petra

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Oj, jag kände knappt igen mig härinne! Snyggt!

Jättefint studentkort! Och grattis till GästDt och din SPA-vinst! Inte illa, inte illa!

Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica

Jeanette sa...

Hej.
Superfina kort...som alltid :o)
Var köper du Maja papperen????

Annica sa...

Heeej :)
Tack så jätte mycket för studentkortet och pengarna och allt på studenten :)
Tycker det blev jätte bra :)
Ses på måndag :)
Kramkram Rebecca

Anneli sa...

Så gott att kortet kom fram till rätt adress..
Grattis till DT-uppdraget,det är du värld så duktigt som du är, du gör så snygga alster.
Så snyggt studentkort..gillar vikningen...

Kram Anneli

Nina sa...

SPA låter ju helt underbart.. grattis! =)
Är så imponerad av studentkortet, och den där vikningen... har kollat på en skiss.. kliade mig i huvet och la det åt sidan *haha* får väl hålla mig till vanlig vikning jag...
Kram Nina

sussilull sa...

Å va roligt med ett DTuppdrag. Grattis!!
Å vilken härlig vikning på studentkortet. Jättesnyggt och jag kan tro att hon blev jätteglad.

Anonym sa...

Vilket fantastiskt fint studentkort du gjort! Härligt med en SPA-dag. Kran /Hanna

Emma sa...

Bättre sent än aldrig: Grattis till platsen som gästDT - det är du så väl värd!!! :D

Vilket kanonläckert studentkort! Så roligt, och annorlunda att rulla sedlarna på det viset! *memorerar idén*

Kramen!!