söndag 21 december 2008

En liten uppdatering

Har inte hunnit med att uppdatera på ett tag. Men nu bestämde jag mig för att ta mig tid till en uppdatering och en blogg runda.

Julkorten blev klara i tid, puhhh! I tisdags gick de iväg med posten allihopa. Det var skönt, men jag tror att jag kommer sakna att göra julkort snart. Älskara bara julen och alla stämplar, papper och dekortaioner som hör till.

Snart är allt julstök klart. Maten är inköpt, julgodiset är klart, städningen är klar, granen är kläd och alla paketen ligger inslagna och bara väntar på tomten. Så i morgon skall skinkan göras och sedan skall jag bara njuta och vänta på julen.

Jag har gjort ett grattis kort som jag tänkte visa idag. Det är till en av mina bästa kompisar som har fyllt år. Då hon fyllde precis när julkorten skulle iväg får hon detta lite sent. Har använt en liten söt Tilda som blivit liggande oanvänd under hösten.







Tack för alla underbara kommentarer ni lämnar.
Ha en fortsatt trevlig 4:e advent.
Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart och harmonsikt kort, superfint!

Maten är handlad, och ska tillredas typ den 23, de sista julkorten postade jag idag!
Granen ska hämtas upp från källaren och inget godis ska göras - men det blir nog jul här ändå även om jag är lika tveksam varje år!

God jul och gott nytt år!
//Malin

Anonym sa...

Å Erica vilket underbart Grattis kort som Malin sæger veldigt harmonsikt och superfint kort WOW!
Tack snælla før din kommentar på min blogg alltid lika trevligt. Jag ønskar dig också en riktig trevlig Jul och ett Gott nytt år, hælsningar och kramar från lilla Inger som just nu ær i Norge før att fira jul med min familj dær:)

Nina sa...

Superfint kort! Underbart kombinerat!

Hoppas du får en skön jul och ett gott nytt år!

Kramar Nina

Lena sa...

Superfint kort du gjort. Vill önska dig en God Jul och Ett Gott Nytt År.Kram Lena

Erica sa...

här