onsdag 22 oktober 2008

Pyssel kväll

Igår var jag på pyssel kväll hemma hos en jobba kompis. Det var jätte kul. Det blev mycket prat, fika och förtsås lite pysslande. Lånade lite stämplar som jag inte har så snart kommer det fler julkort med hÄnglar och stÄnglar.

Han göra två julkort. Försökte mig på att göra kort utan att ha med ett målat motiv. Lite svårt tycker jag då jag alltid annars använder mig av någon motiv stämpel. Så här blev de två julkorten.






Skall ha lite pyssel här hemma imorgon. Får se vad jag hittar på då.

Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram Erica

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!

Superfina kort, tycker dte är läcker utan färg på motiven, jag har "fuskat" och bara målat dem i en färg..!

Ha en bra dag,

//Malin

Anonym sa...

jättefina kort du gjort!
Det är ju jättesvårt att inte ha med målade motiv på kortet, men jag tycker du lyckats ypperligt! =D
Stor kram å trevlig helg på dej!
//Petra