torsdag 18 september 2008

Slut på ledigheten

Hej,

Då var det torsdag och min långledighet är slut. Vad fort tiden går när man är ledig. Nu väntar fyra nätter att arbeta. 40 timmar skall arbetas innan måndag morgon. Så i helgen blir det inte mycket till pysslande. :-(

Här kommer ett kort som jag gjorde i helgen. Det har nu hittat fram till sin mottagare, som blev glad åt både kort och present.



















Kortet framifrån.











Kortet öppnat. Veck en liten ficka som presenten låg.

Det var allt för idag. Har börjat göra lite julkort som kommer nästa vecka.

Kram Erica

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket jättegulligt kort du gjort. Nöjd mottagare kan jag förstå.

4 nätter på raken, de e mkt de m tanke på att ni gör 10 tim(?)/natt. Jag ska tänka på dig.

Kram kram

Anonym sa...

Jättesött kort du gjort!

Jag använder mig av Photoshop CS3 förtillfället, men det jag har ute på bloggen är gjort i CS2:an.

Det går utmärkt att göra lättare manipuleringar i Photoshop Elements 5 eller annat nummer eller Corel´s paintshop Pro XI eller annat nummer.

Det är superkul att leka med bildredigering...

//Malin

Annica sa...

Det var ett jätte fint kort jag fick av er :) , Och pengarna kommer väl till nytta på KOS :):)

Puss Rebecca